poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Ok/ tita

Hej !
 Przepraszam was ,że tak długo się nie odzywałam ,ale nie mogłam znaleźdź czasu a ,gdy już go miałam to nie wiedziałam co napisać.Ostatnio wszystko w moim życiu się jest słabo znaczy od paru miesięcy  i tak nie miałam go zbytnio ciekawego , ani szczęśliwego ,ale próbowałam udawać ,że wszystko jest ok nawet lepiej  ,żeby ludziom dookoła mnie to nie sprawiało przykrości . Postanowiłam ,że muszę komuś się wygadać ,ale za każdym razem kiedy mówiłam ,,ej wiesz co?" do przyjaciółek tchórzyłam i wymyślałam coś ,że zapomniałam albo co innego. W końcu postanowiłam opisać to na blogu.I znowu wraca to uczucie z myślą ,,powinnam usunąć tego posta ". Zauważyłam ,że nie mam prawie, żadnych fajnych wspomnień ,a jak już jakieś są to szybko się kończą bo trwają dzień . Czemu życie musi być pasmem niepowodzeń? Nie może być tak ,że wszystko się udaje i jest po twojej myśli !?!Czasem chciałabym nie przejmować się innymi , mieć wszystko gdzieś.Podziwiam osoby , które tak potrafią.


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   A teraz ta miła sprawa .Wczoraj w hali w Cetniewie były zawody pomiędzy dzielnicami naszego miasta i miastami należącymi do gminy . Ja ,paulina ,olga i inne osoby  poszliśmi tam razem w kapeluszach (szarych w czerwone paski lub białych w czerwone paski)v i czarnych okularach kiedy weszliśmy wszyscy się na nas gapili potem zrobiliśmy prezentacje a następnie były konkurencje dla dorosłych .Rozłożona tam taką dużą dmuchaną zjeżdżalnie (pewnie ją pamiętacie z dzieciństwa ) np. taka:
i zjeżdżałam na niej xdd xp
                                                                                            
I wgl było fajnie (znaczy była jedna taka akcja co było głupio) i można było grać w to takie sumo :


















Niestety nie mam żadnych zdj. z tego wydarzenia ,ale jak bd miała to wstawię.Teraz będę próbowała częściej pisać,kończe paaa ;**




                                               



   

5 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)Szczegóły przeczytasz na moim blogu :>
    pozdrawiam

    t-a-i-k-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwujemy? Chcesz to zacznij. Zostaw komentarz pod jakimś postem, a na pewno się odwdzięczę

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zabawy
    wpadniesz? Może zaobserwujesz?
    willbefineee.blogspot.com
    + AŻ 2 KONKUUURSY U MNIE NA BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  4. O to fajnie mieliście :)
    Chciałabym jeszcze na takiej pozjeżdżać,ahh :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń