piątek, 5 kwietnia 2013

About Me // Paulaa


Hej! Nazywam się Paulina, niedawno skończyłam 13 lat. Uwielbiam słuchać muzyki (głównie rap, reggae i pop), rysować, kupować ciuchy, czytać książki, no i oczywiście pisać na blogu. Lubię Justina Biebera i nie kryję się z tym. Osobiście uważam, że nie powinno się krytykować tego kogo lub co ktoś lubi czy nie. Prowadzę też swojego własnego bloga ---> http://dawkazmojegozycia.blogspot.com/
Jeśli macie do mnie jakieś pytania albo wiecie o czym możemy napisać na tym blogu to piszcie na maila Niebieska.papuga@wp.pl, a w temacie maila napiszcie ,,Do Pauliny" okeej?
No to chyba wszystko. Jeszcze załączam zdjęcie :


Od lewej --> Olga, ja
  
Tak więc jeszcze raz; jak chcecie mi coś powiedzieć, przekazać to piszcie na e-maila, a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny"
Mam wielką nadzieje, że ten blog wam się spodoba ;**




6 komentarzy:

  1. Fajnie sie zapowiada ;3 Narazie nie obserwuję, bo musze zobaczyć jaki będzie 2 post ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Cieszę się, że skomentowałaś //Paulaa

      Usuń
  2. gust muzyczny masz podobny do mojego :)
    zaobserwowałam. liczę, że wpadniejsz do mnie i się odwdzięczysz xD
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że się odwdzięczę, ale na moim drugim koncie ---> pupu.zebra@gmail.com okeej? Bo to konto mam wspólnie z dwiema koleżankami i musiałabym to z nimi skonsultować :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcie, a Wy to już w ogóle ślicznotki, zazdroszczę urody, szczególnie Tobie ;3
    Bardzo mi się podoba, że potrafisz powiedzieć otwarcie, że słuchasz Biebera, za którym cóż, sama nie przepadam, ale w żadnym wypadku nie mam zamiaru Cię krytykować. To tylko przecież gust muzyczny, który każdy ma własny :>
    Zapraszam do mnie: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju! Dziękuję za bardzo miłe słowa.
      Zaobserwuję Twojego bloga, ale na moim koncie okej? Mój login to pupu.zebra@gmail.com
      Jeszcze raz dziękuję za bardzo miłe słowa <33 !

      Usuń