sobota, 4 maja 2013

Hmmm... // Paulaa

Hej! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu. Cały czas wolny spędzam na dworze z Szymonem, Asią, Sandrą, czasami też z Zuzią, Julką i Patrykiem. Wczoraj byliśmy u Asi -był Szymon, Sandra, Zuzia, Julka i ja- i muszę wam powiedzieć, że było świetnie. Cały czas (od 17) siedzieliśmy na tarasie. Zrobiłam z Asią i Sandrą sałatkę owocową, kupiłyśmy napoje, a Asia dała nam paluszki xd. Około 18 zamówiliśmy sobie pizzę. W między czasie się wygłupialiśmy, śmialiśmy, rozmawialiśmy, robiliśmy sobie zdjęcia. Nie, że coś, ale czasami ktoś mówił jakieś <brzyydkie> słowa, a jak ja, Julka, Szymon i Asia byliśmy a korytarzu to Szymon zapytał się Asi czy ktoś jest w domu, a Asia odpowiedziała, że nie i coś tam krzyknęła. Chwilę później Asia dostała sms-a przeczytała do a tam było napisane ,,wy jeszcze nie ogarniacie''. Okazało się, że Asi mama była w pokoju obok i słyszała wszystko to co mówiliśmy na korytarzu tarasie i wgl. Masakra! Ale cóż... trudno. Mimo tego, że mama Asi słyszała co mówiliśmy było fajnie. Już na początku spotkania zrobiło nam się zimno i Asia pożyczyła nam swoje bluzy hahah. ^^

Dzisiaj jadę do Trójmiasta po sukienkę i baleriny na ślub mojego wujka i Natalii. Już nie mogę się doczekać. Wesele jest dopiero za dwa tygodnie, ale lepiej się przygotować. Nie mam pojęcia jak się uczesać... Może macie jakiś pomysł?


Chciałam wam jeszcze napisać, że w środę wieczorem założyłam sobie aska, tak więc jeśli macie do mnie jakieś pytania t wbijajcie tu --> http://ask.fm/PaulaaGlo
Tylko nie zadawajcie mi pytań na temat bloga, bo prawie nikt z moich znajomych nie wie, ze on istnieje. 



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Jak chcecie kolaż, macie do mnie pytania,chcecie pogadać, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!



3 komentarze:

  1. Zapraszam
    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do automatycznego dodawania postów to:
    Jak wejdziesz w 'Utwórz post' i sobie już go napiszesz itp. to tam po prawo masz takie dane typu 'Etykiety' itp. i jest coś takiego jak 'Publikowanie', klikasz w to i możesz sobie ustawić datę i godzinę o której ma dodać się post i potem już normalnie klikasz zapisz,opublikuj itp. a on i tak pojawi się dopiero o ustawionej godzinie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie :)Dziękuję za informację // Paulaa

      Usuń