niedziela, 14 kwietnia 2013

Isons // Paulaa

Hello! Piątkowa dyskoteka się udała! Było świetnie, tylko chciałam zatańczyć z takim jednym chłopakiem, ale to za bardzo nie wypaliło... Ale opowiem wam o tym kiedy indziej. Teraz trzeba pomyśleć jak namówić nauczycieli, żeby zrobić jeszcze jedną dyskotekę w kwietniu.. 
Co do tematu posta to od wczoraj zaczęłam robić kolaże. Jedynym problemem jest to, że nie potrafię jeszcze dodawać swoich napisów, ale zaraz spróbuję to rozpracować. Tutaj kilka moich ,,prac" :


Kulka <33 // Moja Kotka



Jeśli chcecie, żebym wam coś takiego zrobiła to piszcie na e-maila (na samym dole postu info) z kim chcecie, a ja będę wstawiała je na bloga. 
Muszę już kończyć. Papa <3!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Jak chcecie kolaż, macie do mnie pytania, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!



7 komentarzy:

  1. Poleciłam w poscie z dzis :3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajneee ikonki *.*
    Mm . Bieber . :)
    Świetnyyyy blog . Będę przeglądać .
    Obserwuję i liczę, że ty też :)
    http://neversaynever-nigdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)Obserwuję i liczę że ty też :D

    zula-zully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez mozna zamowic za nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog !
    Obserwuję <3
    Licze na to samo :>
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny blog ale nic nie potrzebuje
    obserwuję

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń