sobota, 6 kwietnia 2013

Spring // Paulaa

Cześć! W tej notce, chciałabym wam powiedzieć, a właściwie ponarzekać, że tęsknię za wiosną... Grrr... Ale jak na razie mogę tylko o tym pomarzyć. Ja chcę już krótkie spodenki, lody, zostawanie do późna na dworze, rolki, rower, spódniczki, wychodzenie na przerwach na świeże powietrze, plażę, kwiaty, biedronki, chodzenie na plac z Sandrą i chłopakami... Tak, tego chcę najbardziej. No ale cóż zrobić.. Trzeba czekać. Tęsknię za ładną pogodą. Dodam wam jeszcze kilka zdjęć z zeszłego roku i uciekam. 

Asia i ja na trampolinie <3
Chodziłyśmy tam prawie codziennie <3

A tu razem z Sandrą zrobiłyśmy transparent na koncert Kamila Bednarka, bo grał w naszym małym, kochanym miasteczku :).  Był jeszcze GrubSon <3, zespół Enej i jeszcze kilka innych zespołów. 

Jeszcze chciałabym wam powiedzieć, że jak macie do mnie pytania, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!

2 komentarze: