środa, 10 kwietnia 2013

Złote myśli -1- // Paulaa

Heyy ! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu; codziennie jakieś kartkówki, sprawdziany itp. itd.. 

Co do tematu posta, to ostatnio jak sprzątałam pokój to znalazłam zeszyt ze złotymi myślami. Na pewno wiecie co to jest, więc nie będę tłumaczyć, ale chciałabym wam podać pierwszą część pytać. Oto one:

1. Imię i nazwisko
2. Wiek
3. Data urodzin
4. Miasto, w którym mieszkasz
5. Numer telefonu
6. Imiona rodziców
7. Ulubiony kolor
8. Ulubiona liczba
9. Ulubiony piosenkarz
10. Ulubiona piosenkarka
11. Ulubiona piosenka
12. Ulubiona postać z Phineasha i Ferba
13. Potrafisz grać na jakimś instrumencie?
14. Jak tak, to na jakim?
15. Twoja ksywka
16. Twój znak zodiaku
17. Wierzysz w horoskopy?
18. Dlaczego?
19. Co lubisz robić?
20. Czego nie lubisz robić?
21. Jaki jest Twój ulubiony batonik?
22. Masz przyjaciółkę/przyjaciela?
23. Jak się nazywa?
24. Ulubiony przedmiot w szkole
25. Ulubiony nauczyciel
26. Ulubione miejsce
27. Ulubione zwierzę
28. Ulubiona książka
29. Ulubiony aktor
30. Ulubiona aktorka

Na razie dodaję tylko 30, ale w zeszycie mam 104 i jeszcze dopisuję. Jeśli będziecie chcieli przeczytać moje odpowiedzi na te pytania albo żebym napisała dalszą ich część, to piszcie w komentarzach okeej.?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Jak macie do mnie pytania, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!



1 komentarz:

  1. fajny pomysl na posta:D
    odpowiedzialabym, ale aktualnie nie mam czasu:((
    dodalam do obserwujacych i licze na rewanz:)
    (jestem z zapytaj)

    http://onefingertwowords.blogspot.co.uk/ <--zapraszam na mojego bloga, o modzie, fotografii i muzyce. Jezeli ci sie spodoba, zostaw komentarz, lub dodaj do obserwujacych, na pewno sie odwdziecze:)xx

    OdpowiedzUsuń