sobota, 27 kwietnia 2013

Wiosna uczuciami szaleje... // Paulaa

Hey! Bardzo was przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu, ponieważ ostatnio ciągle jestem na dworze. Widzę, że dziewczyny też olały bloga, chociaż je prosiłam (szczególnie Olgę), żeby coś napisały... No cóż, ale je rozumiem, przecież sama też mogłam znaleźć chwilkę, żeby coś napisać. W poniedziałek są szczepienia , ale ja nie pójdę, bo jestem przeziębiona -_-.
Pamiętacie jak ostatnio żaliłam się na koleżankę, że tańczy z chłopakiem, który mi się podoba, a na końcu posta napisałam, że jest taki chłopak, z którym też chciałabym zatańczyć? Zapytałam się go czy zatańczy ze mną poloneza i wiecie co...? Zgodził się! Tak bardzo się z tego cieszę!
Co do tematu posta, to już nie jestem pewna swoich uczuć... Myślałam, że podobał mi się chłopak,o którym pisałam w poprzednim poście, ale już sama nie wiem... Ten chłopak, z którym będę tańczyła, też jest bardzo fajny i świetnie się mi z nim rozmawia! Dzisiaj byłam z nim i koleżanką na placu, później on rzucił w nią dżdżownicą i ona poszła do domu i zostaliśmy sami. Naprawdę dobrze mi się z nim rozmawiało. Gadaliśmy nawet o tym, że nie lubimy szczepionek, dentystów, a czasami zdaje nam się, że ktoś chodzi po domu i się boimy! Byliśmy razem na placu od około 7:20 do 21. Naprawdę świetnie mi się z nim rozmawia. Jest też taki jeden chłopak, bardzo fajny, i... nie będę pisała o tym na tym blogu, z kilku powodów, ale podam wam je kiedy indziej, bądź na moim własnym blogu.
Teraz, niestety, muszę już kończyć, ale postaram się jeszcze jutro wpaść, ponieważ mam plany na jutro i na pewno będę robiła zdjęcia, które na 100% wstawię tutaj.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Jak chcecie kolaż, macie do mnie pytania,chcecie pogadać, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania ;) Skoro piszesz o tańczeniu poloneza, to chyba jesteśmy w tym samym wieku ;) też miałam problem z polonezem, a teraz mam chłopaka, więc się rozwiązał ;]

    pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż :>

    t-a-i-k-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz 13 to jesteśmy w tym samym wieku :)
      Również zaobserwowałam Twojego bloga :) // Paulaa

      Usuń
  2. ja z niecierpliwością czekam na zdjęcia!
    świetny blog, dodaję się do obserwatorów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny styl pisania :) A co do chłopaków, to chyba ważne, żeby móc z nim szczerze pogadać..

    kraina-psychopatow.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz, aż miło się czyta <3
    Hmm Polonez :D


    Zapraszam :
    margarett-world.blogspot.com
    this-is-horror.blogspot.com <-- nowy.

    OdpowiedzUsuń