czwartek, 11 kwietnia 2013

Grrrr... // Paulaa

Cześć! Jak tam u was? Mam nadzieję, że lepiej niż u mnie... Nie dość, że była kartkówka z historii i odpowiedziałam na dwa z pięciu pytań, to nie wiadomo czy będzie jutro dyskoteka. Chłopcy z klasy szóstej B zniszczyli ławkę na korytarzu i przez to pani dyrektor zaczęła się wahać... No ale cóż zrobić... A po za tym chłopak, który mi się podoba (rok i cztery miesiące) i tak nie poprosiłby mnie do tańca... Zaraz będę kończyć, ponieważ muszę zrobić lekcje i się trochę pouczyć, ale jeszcze dwie sprawy:
1. Chcecie dalszą część złotych myśli?
2. Chciałabym wam polecić bloga Julii. Dodaje ona śliczne zdjęcia i ma świetny styl. Naprawę warto poczytać :)  LINK--->  http://julia-juuliaa.blogspot.com/


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Jak macie do mnie pytania, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!


3 komentarze:

  1. Dziękuje ;* W sobotę lub niedziele cie polece, jak zglosi się więcej osób, żebym w jednym poście polexiła z 7 blogow xd ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj dzień zleciał szybko... ; ))
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz muzykę w tle ^^
    + co do Twojego pytania o lekturę to obecnie czytam Eliza Orzeszkowa - ''Dobra Pani'' :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń