niedziela, 19 maja 2013

całyyy tydzieńńń/Tita

8Hejka !
Weszłam tylko na chwilkę ,bo zaraz jadę do cioci na urodziny ,przepraszam ,że nie pisałam .Postanowiłam za to  napisac wam co robiłam przez ostatni tydzien .Wczoraj był czwórbój lekkoatletyczny mistrzostwa szkoły dziewcząt. W skład czwórboju wchodziły : bieg 60 m, skok w dal ,rzut piłeczką  palantową i bieg na 6000 metrów .Ogólnie było fajnie .potem poszłam na kręgle z siostrą , kuzynką i jej chlopakiem .  wiecie co , raz wygrałam . Dwa razy moja siostra . Też było fajnie .
PIĄTEK
Rozdawałam ulotki.Była dyskoteka . Było całkiem fajnie ,a pan od religii tańczył z nami do różnych piosenek .
CZWARTEK
Nic ciekawego ,miałam szczepienie .
ŚRODA
Jak co tydzień wracam ze szkoły ,oglądam telewizje , robie lekcje , ucze się i idę na basen.;**
WTOREK
hm.... nie było niczego ciekawego normalka szkoła lekcje, telewizor,nudy .....
PONIEDZIAŁEK
Po szkole poszłam z siostrą i kuzynką rozdawać jakieś ulotki o jakiej tam stronce tg chłopaka kuzynki.
NIEDZIELA
Zakupyy..... kupiłam bluzkę z  H&M I <3 ONE DIRECTION. I taką taką miej więcej cielistą luźną bluzkę z New Yorkerze.
sory za błedy paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz