poniedziałek, 13 maja 2013

Sesja zdjęciowa // Paulaa

Hey! Dzisiaj nie będę wam opowiadała o moich problemach, ponieważ doszłam do wniosku, że i tak tego nie czytacie. Dzisiaj miałam sprawdzian z matematyki i muszę wam powiedzieć, że był bardzo łatwy. W czwartek będę pytana z historii, żeby dostać celujący na koniec toku, a jutro o 16 idę n szczepienie. Grrr..
Po obiedzie idę z Asią na ,,sesję zdjęciową". Yhm.. To znaczy, idziemy na górki i będziemy sobie robić zdjęcia xd. Postaram się je wstawić jeszcze w tym tygodniu. Nie wiem co tu jeszcze napisać... O wiem! Kupiłam sobie sukienkę i buty na ślub Natalii i wujka Pawła. Zdjęcia wstawię w weekend, a zdjęcia ze ślubu  prawdopodobnie w weekend za tydzień. Niedawno założyłam sobie aska, tak więc jeśli macie do mnie jakieś pytania wbijajcie tu ---> Ask Paulii  Muszę wydrukować jeszcze info o planie filmowym na j.polski i zjeść obiad i będę mogła wyjść na dwór ^^ Przepraszam, że taka krótka notka, ale gdybym napisała dłuższą to pewno byście nie przeczytali.

To zdjęcie zrobiłam podczas majówki na girllu u Asi <3!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Jak chcecie kolaż, macie do mnie pytania,chcecie pogadać, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!


1 komentarz:

  1. dawno nie byłam na slubie. ;)
    gratuluje 6 na koniec z historii.
    best-frieend.blogspot.com zapraszam! :3

    OdpowiedzUsuń