piątek, 31 maja 2013

Nareszcie ciepłooo... // Paulaa

Hey! Bardzo was przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale ostatnio mam masę problemów na głowie i jakoś nie miałam chwili <i weny>, żeby coś napisać.. 

Co do tematu posta, to bardzo się cieszę, że jest już tak ciepło! Cały wczorajszy dzień spędziłam na dworze.  Najpierw byłam na placu, później w mieście i pod koniec dnia znowu na placu/boisku... Dzisiaj, jak zawiozę z Asią i mamą zabawki do domu dziecka i jedzenie do schroniska, też wyjdę na dwór ^^.
Jutro dzień dziecka! W Cetniewie jest organizowana jakaś zabawa, a o 15 na naszym osiedlu też coś będzie ^^. Już nie mogę się doczekać...
Nie chcę znowu zanudzać was moimi uczuciami, ale ostatnio coraz bardziej podoba mi się pewien chłopak.. Bardzo się cieszę, że mogę mu zaufać i normalnie porozmawiać... Tylko szkoda, że on jest już zajęty.. Ale cóż... Mówi się trudno... I tak będę na niego czekała ;**.

Teraz muszę już kończyć, ale jeszcze podam wam link do mojego aska:


 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Jak chcecie kolaż, macie do mnie pytania,chcecie pogadać, chcielibyście mi coś powiedzieć albo macie pomysł o czym mogłabym napisać na blogu to piszcie na e-maila Niebieska.papuga@wp.pl , a w temacie maila piszcie ,,Do Pauliny". Chętnie poczytam wiadomości od was, dlatego mam nadzieję, że do mnie napiszecie :). To chyba na tyle. Papa <3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz