środa, 21 sierpnia 2013

Mififi !!!!!!!!!!!!!! // Paulaa

Hejka ! Bardzo was przepraszam, ze tak długo nie pisałam, ale jakoś nie miałam weny, czasami zabrakło czasu albo się nie chciało ;// Mam ostatnio trochę problemów i wgl... ;//
Od poniedziałku przeszłam na dietę eheheh ^^ przytyłam w wakacje 4kg ;oo
Teraz jem produkty takie jak musli, różne serki, ciemne pieczywo i prawie wgl nie jem słodyczy ;dd
Podobno ostatnio stałam się bardzo chamska dla ludzi... dobrze o tym wiem i nie lubię jak ktoś mi to wypomina, bo tnie panuję nad tym noo ;cc
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
a co do tematu posta to chciałam wam pokazać nowy produkt, jedyny taki na rynku, nigdzie, ale to nigdzie nie znajdziecie czegoś takiego !!!!!!!!
Mififi to są RĘCZNIE wykonane klipsy do butów, które nie niszczą go! chodzi w tym o to, że np. macie stare, nudne baleriny bez żadnego dodatku ale wciąż są wam dobre, to zamiast kupować nowych możecie zainwestować w owe klipsy i w parę chwil ,,odnowić" wasze buty.
Osobiście uważam, że ten pomysł jest rewelacyjny i warto kupić sobie przynajmniej jedne takie klipsy. Co prawda nie są one za tanie bo kosztują od 20 do 35zł.. Ale są one dobrej jakości, są starannie wykonane, a te osoby, które je robią zadbały o każdy szczegół.
Można je kupić na allegro :
Mififi klipsy do butów // allegro
Jest też oficjalny bog Mififi :
Mififi klipsy do butów // blog
A także strona na facebooku :
Mififi klipsy do butów // facebook

Tu oficjalne logo Mififi :


A tu kilka przykładowych kokardek i innych ozdób do butów z firmy Mififi :




  
Na aukcjach są sprzedawane same klipsy nie buty !!!
Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie. Podoba wam się ten pomysł ozdabiania butów ?





1 komentarz:

  1. No to życzę Ci aby te problemy jak najszybciej zniknęły no i powodzenia w diecie! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń