sobota, 31 sierpnia 2013

Konkurs ! // Paulaa

Hej hej! Niedługo szkoła.. grr... nie chcę nie chcę nie chcę szkoły.
Idę do pierwszej gim, i trochę się boję ;oo
Jeśli jesteście już w gimnazjum, to jak tam jest ?
+ byłam wczoraj na zakupach, chcecie żebym dodała zdjęcia tego co kupiłam?
A teraz do rzeczy :)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Żeby wziąć udział musicie się zgłosić w komentarzu:
Imię
E-mail
Nazwa bloga i jego krótki opis

A ja w następny weekend wylosuję 2 osoby, które napiszą notkę na tym blogu.
Chyba wiecie o co chodzi.
Zwycięzcom napiszę w e-mailu kiedy mają tę notkę dodać.
Jeśli macie pytania piszcie w komentarzu.
+ jeśli zwycięzca przez dwa dni, po dostaniu e-maila nie odpowie wylosuję kogoś innego :)
Mam nadzieje, że ktoś się zainteresował  :)





3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł z Tym konkursem.
    Chętnie wezmę udział:)

    1) Imię- Kamil
    2) E-mail- black-spider@wp.pl
    3) Mojego bloga znajdziesz pod adresem muzokrytyk.blogspot.com
    Piszę ogólnie o muzyce, nie trzymam się sztywnych ram gatunków, czy ulubionych wykonawców. Piszę o tym co w muzyce mi się podoba i o tym co mnie boli i denerwuję.
    Moje wpisy do najkrótszych nie należą, ale staram się w niech nie zanudzać i często zaskakiwać czytelnika. Kto zna mnie dłużej wie z jakimi trafnymi uwagami i przemyśleniami potrafię ni z tego, ni z owego wyskoczyć:)
    Bardzo chętnie napiszę coś na Twojego bloga, jeśli tylko będziesz miała taką chęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Paulina
    2. pollypolly217@interia.pl
    3. fotografowaniex.blogspot.com
    fotografowanie - moje życie, moja pasja ^^
    Prowadze bloga o fotografi... czyli:
    * zawiera on różne porady
    * zdjęcia mojego własnego autorstwa
    * ciekawostki fotograficzne
    * tutuoriale min. do photoscape
    * cytaty fotograficzne
    i wile innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 Ania.
    2. aniawojcik2002@wp.pl
    3. http://ann-anuula-bloog.blogspot.com/
    4. Ann.
    Blog jest o moim życiu i innych rzeczy np. modzie, zdjęciach itp.

    Zaobserwujesz mojego bloga ! Od tego zależy moja współpraca z sheinside ! : http://ann-anuula-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń