wtorek, 23 lipca 2013

Zdjęcia :D

Hej!


W tym poście wstawie róóóóżżżnee zdjęcia ..

tg misia dostałam na dzień dziecka od taty ahahhahah :D przypomina mi on o 1D ,bo jest on przywieziony z Londynu :p


A to maluch stojący na podwórku mojej babci od jakichś 8 lat :P śliczny jest *.*


to ja w przedszkolu z królikiem ahahhah:d


to zdj.zrobiłam chyba w maju .. jest na nim Wera,Paulina i Olga :D


a to mój pies w Asi ,,kopytkach"(kapciach) na moich urodzinach :DDD


To wszystkie zdjęcia..jeju dzisiaj 3 rocznica powstania One Direction jak się ciesze :D  spamuje jakimiś hasłami na tt :p
Kończe papapapap:*

2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, slodki pluszak <3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń