poniedziałek, 2 września 2013

Własnoręcznie :) // Paulaa

Hej hej ! Jak tam po rozpoczęciu roku? U mnie nawet ok... Chociażnie zabradzo chcę iść do gimnazjum... Boję się trochę ;oo
Ale dobra dość o szkole.
Dzisiaj zachciało mi się zrobić coś własnoręcznie, więc zrobiłam trzy zakładki do książek :)) napiszcie w kom. Czy wam się podobają :)
(Zdjęcia na dole)
Dzisiaj doszła też moja okładka na telefon. Cieszę się ztego bardzo.!
> chcecie żebym dodawała zdjęcia różnych zestawów (moich) ciuchów, rysunki, różne rzeczy które zrobię?
> przypominam o konkursie :))









3 komentarze:

  1. w gimbazie jest supr ! :)
    fajny ten tył telefonu ^o^
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten tył telefonu ;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaaapraszam. + klikniesz w baner sheinside? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tył telefonu!
    Możesz dodawać takie poty :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń