wtorek, 23 lipca 2013

PRZEPRASZAAAAAAAM WAS:C /TITA


Przepraszam,przepraszam,przepraszam,przepraszam,przepraszam,przepraszam was baaardzo mocno ,że nic a nic nie pisałam :c Kompletnie wyleciało mi to wszystko z głowy.....przypomniałam sobie dwa tyg. temu ,ale wtedy akurat wyjeżdżałam i wróciłam w Niedziele :/ przepraszam was baaardzo za to..
Chce wam w tym poście opowiedzieć co robiłam
na wakacjach...głównie się nudziłam ...leżałam na balkonie kuzynki...siedziałam sobie na drzewie ,który był na jej podwórku i rozmyśla
łam...ale były ciekawsze dni..jednego dnia pojechałyśmy do Herbaciarni tej samej kuzynki i miałyśmy tam lody gałkowane bez ograniczeń <3 Obok Herbaciarni był staw..tam się kąpałyśmy...Byłam na wsi gdzie mieszka moja rodzina..kilka dni musiałyśmy z siostrą do nich przychodzić się przywitać..potem nocowałyśmy u koleżanki Agnieszki <3 była tam pluszowa krowa  , kórą  jej zabrałam i nazwałam ją Milka..byłyśmy na kręglach ..basenie..zakupach bo w pobliżu mają boską galerie handlową ...potem dni spędzałyśmy w Herbaciarni..ten wyjazd mi się przydał odstresowałam się i wgl...ale najgorzej było wytrzymać bez internetu...:c

buty z kręgielniii bosze jakie one były straszne :c                                                                  


                                                                  


Milka<3 wiem że strasznie rozmazane..ale robiłam je na szybko....

serducho w tym stawie <3
to tyle zaraz umieszcze kolejny post z róznym zdj. paa:*














































                                          

1 komentarz:

  1. Widze, że wyjazd udany.
    Blog to nie wszystko, są wakacje, więc korzystaj ^^
    best-frieend.blogspot.com zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń